Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

veš na pleši

31. 5. 2009 11:48
Je to tak.

Za počasí organizátoři nemohou, ale ve vybrané lokalitě ani položené koberce nemohly zabránit tomu, abychom se nevrátili obalení blátem až ke kolenům. Nevím, nač takové experimenty, loni na Žofíně bylo místa dost, bylo i jaksi vkusnější. Včetně normálních záchodů v budově, zdejší budky jsem byla schopna použít až napotřetí :-) Nabízené jídlo bylo naštěstí tak skvělé, že jsem nepřízeň místa dokázala pominout, ale doufám, že se ozvou i účastnící se restaurace.

0 0
možnosti

Zuzana Hejná

31. 5. 2009 11:00
Food festival jsme měli v plánu

Ale stát frontu na lístky, pak frontu na jídlo, děkuji nechci. Udělali jsme si vlastní Food festival:-) Njedřív pivas U kocoura, potom řecká taverna s řeckým kuchařem, nemělo to chybu. Až budu chtít francouzskou kuchyni, taky vím, kam jít.

0 0
možnosti

eretova

31. 5. 2009 10:52
souhlasím

R^ Uplný souhlas. Včera jsme tam s kamarádkou byly a nikdy jsem si nedokázala představit jaké to je, když vás skoro ušlape dav, v některých místech..to jsem si řikala jestli si z nás nedělají srandu, na takovou úzkou cestičku..takový dav, sednout si někam to byl fakt um. Byla jsem na prvním ročníku, loni ne e, ale dočetla jsem se, že rok od roku návštěvníků dramaticky přibývá. Je pravda, že s tím mohli organizátoři počítat. A poslední souhlas s tím, že jídlo nemělo chybu, člověk by nevěděl co dřív..je toho škoda..když si pak nemáte kam sednout, ani stoupnout a čekáte, až vám dav pomalu jídlo vyrazí z ruky..takže jsme po tataráčku z tuňáka, telecích lýčkách, výborné čokoládové kostce, mufinku, sklence dobrého moku a freshe prchaly domů za zbylé grandy jsme v Alchymistu nakoupily domáci pralinky..

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS